Visual C# — Obsługa dźwięków systemowych

Visual C# — Obsługa dźwięków systemowych
Razem głosów: 4 co stanowi: 95% całości.

58012253

 

Często w naszym programie chcemy użyć sygnalizacji dźwiękowej zdarzenia ,
wprawdzie Winshit nas wyręcza i w wielu sytuacjach sam podstawia dźwięki
jednak możemy chcieć zastosować je w swój sposób do niecnych celów

Zatem tak na prosto żeby nie ciągnąć bezsensownego tematu
tworzymy sobie nową formę na której umieszczamy kilka przycisków
i do każdego z nich przyporządkowujemy w kodzie dźwięk:

ccb94ff152e785e6c08f9e7899b2c35e

jak widać banalnie proste w większości przypadków używamy klasy:
System.Media.SystemSounds.<nazwa>.Play();
tylko w przypadku dźwięku konsolowego wywołujemy Beep przez Console.Beep();Oczywiście różnorodność dźwięków zależna jest od ustawionych themsów i samych dźwięków w windows, ale już wiecie jak ich używać. Inną metodą jest używanie dźwięków innych niż systemowe , ale tym zajmiemy się może kiedy indziejI to by było na tyle jeśli chodzi o odtwarzanie dźwięków systemowych we własnej aplikacji . Życzę udanych beeperów.

Podziel się na:
  • Print
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google Bookmarks
  • Blogplay